چگونه ایزوگام مناسب و با کیفیت انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین و مناسب ترین ایزوگام

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد ویا شنیده باشید که افراد برای سقف خانه خود ویا شرکت ایزوگام تهیه کرده و نصب نموده باشند و پس از گذشت مدتی متوجه پارگی ویـا از بین رفتن تمام یـا قسمتی از عایق ایزوگام شده باشند یا ابراز کنند بوی نامطبوعی از ایزوگام آنها هنگام تابش نور خورشید ساتع میشود اینها و مواردی از این دست نشان دهنده کیفیت پایین ایزوگام مورد استفاده است و در اینجا ما تمام مشخصه های یک ایزوگام مرغوب و باکیفیت را برای شما مطرح خواهیم کرد.

 

چگونه ایزوگام مناسب و با کیفیت انتخاب کنیم؟

 

مشخصه های ایزوگام مرغوب

تقریبا میتوان گفت اولین جایی که در منازل و ساختمان ها مورد آسیب و فرسایش قرار میگیرد سقف آنهاست و بهترین راه برای مقابله با این فرسایش استفاده از ایزوگام های با کیفیت بالا و همچنین مرغوب است اما مشخصات یک ایزوگام مرغوب چیست؟!

 

اولین مشخصه یک ایزوگام مناسب داشتن پلیمر و قیر مرغوب

اولین مشخصه یک ایزوگام مناسب داشتن پلیمر و قیر مرغوب بر روی پوسته خارجی ایزوگام میباشد که سبب میشود تا ایزوگام در مقابل حرارت نور خورشید بوی ناخوشایندی از خود ساتع نکند و همچنین اولین لایه ایزوگام که امر عایق بودن را به عهده دارد همین لایه ایزوگام است. شما برای اینکه متوجه شوید در حال تهیه ایزوگامی مناسب از این نظر هستید کافیست هنگام خرید دست خود را بر روی لایه خارجی ایزوگام بکشید و اگر مواد سیاه رنگ ایزوگام به دست شما منتقل نشود نشان دهنده کیفیت بالای ایزوگام خواهد بود.

 

لایه ای از ایزوگام را با هرقدرتی میتوانید بکشید

راه دیگری که برای شمـا کیفیت ایزوگام را مشخص میسازد این است که لایه ای از ایزوگام را با هرقدرتی میتوانید بکشید و ایزوگام نباید در برابر کششاره شود ویـا آسیبی ببیند.

 

لایه عایق ایزوگام را به پشت تا کنید

برای اینکه متوجه مرغوبیت ویـا نامرغوب بودن لایه عایق ایزوگام شوید این اسـت که آن را به پشت تا کنید و این کار را چند بار انجام دهید، اگر مواد پلیمری استفاده شده در ایزوگام دارای کیفیتی مطلوب باشد این لایه ایزوگام نباید دچار شکستگی و ترکی شود.

 

چگونه ایزوگام مناسب و با کیفیت انتخاب کنیم؟

 

ایزوگام نباید در دمای منفی نیز حالتی شکننده پیدا کند

ایزوگام نباید در دمای منفی نیز حالتی شکننده پیدا کند پس تکه ای از ایزوگام را داخل فریزر قرار دهید و سپس دوباره آن را چند بار خم و راست کنید، ایزوگام نباید دچار ترک و یا شکستگی شود.

ایزوگام استفاده شده بر روی بام اگر به صورت حرفه ای و باکیفیت انجام پذیرفته باشد تا مدت زمان زیادی در حدود 15 سال عایقی خوب و مناسب برای محافظت و نگهداری از سقف ساختمان شما خواهد بود.

 

لیست قیمت انواع ایزوگام

تفاوت ایزوگام و قیرگونی

ایزوگام طرح دار چیست؟

تفاوت ایزوگام قیر اکسیده و ایزوگام پلیمری پلاستیکی

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
ایزوگام روکش سنگی
ایزوگام روکش سنگی از یک لایه پلی استر و قیر تشکیل شده است اما در خارجی ترین قسمت به جای فویل از سنگریزه استفاده شده است.
1399/11/19 | 11:41
ایزوگام دماوند گیلاوند
استفاده از ایزوگام دماوند گیلاوند و سراسر کشور در مقایسه با سایر روش‌های عایق‌کاری دارای مزایای متعددی است ایزوگام دماوند گیلاوند طول عمر بالا و کیفیت مناسب دارد.
1399/11/19 | 11:39
ایزوگام تهران نو
یکی از بهترین نمایندگی های فعال در زمینه ایزوگام که از متریال و مواد اولیه مناسب استفاده می کند ایزوگام تهران نو است.
1399/11/19 | 11:26
ایزوگام ۲۰ سال ضمانت
عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که در گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع، به تدریج جای خود را به ایزوگام ها دادند.
1399/11/19 | 10:39
ایزوگام زیر نظر اتحادیه
ایزوگام زیر نظر اتحادیه، با کیفیتی معقول و مد نظر در مقایسه با روش‌های سنتی باید بتواند به آسانی در سطوح افقی، عمودی و شیب‌دار قابل نصب باشد.
1399/11/19 | 10:37
ایزوگام آلومینیوم
ایزوگام نوعی عایق است که می تواند محیط را از سرما و رطوبت ایزوله نماید. بنا به مکانی که مد نظر شما می باشد می توانید از انواع ایزوگام ها استفاده نمایید.
1399/11/15 | 05:43
ارسال نظر