نصب ایزوگام مهم یا حیاتی!

نصب ایزوگام،مهم یا حیاتی!

حتماً شما نیز تابه‌حال به این سؤال اندیشیده‌اید که چرا روزبه‌روز اهمیت نصب ایزوگام در تهران و سایر مناطق کشور در حال افزایش است.در این مطلب سعی میکنیم به مواردی اشاره کنیم که شما را در یافتن پاسخ مناسب همراهی کند.

اگرچه از قدیم تا کنون راهکارهای گوناگونی برای حفظ محیط و سقف ساختمان ها ارائه شده اند،اما مطمئن ترین و البته به صرفه ترین راهکار،مخصوصا در استان تهران،همان نصب ایزوگام است.همان‌طور که میدانید، ایزوگام سهم مهمی در تثبیت و حفظ عمر هرچه بیشتر مصالح ساختمانی را دارد؛ چراکه با نصب ایزوگام در منازل، محیط کار، کف آشپزخانه و سرویس بهداشتی، عملاً شما دیگر هیچ نگرانی بابت چکه کردن آب باران، ایجاد ترک در دیوارها و مواردی ازاین‌دست را، حداقل تا 10 یا 15 سال آینده (با توجه به مواد استفاده‌شده در ایزوگام، متغیر است) نخواهید داشت و درنتیجه تا سالیان سال، خیالتان بابت استقامت ساختمانتان راحت باقی خواهد ماند.

 

نصب ایزوگام

 

آیا همه‌ی ساختمان ‌ها نیازمند نصب ایزوگام هستند؟

طبق تحقیقات انجام‌شده، تمامی مجتمع‌ها، ساختمان‌ها ویا معابری که در ساخت آنها از گچ، بتن، سیمان و مخصوصاً چوب استفاده شده است، در شرف خطرات و ریسک‌های احتمالی ناشی از باران، سیل، رطوبت هوا، گرما، سرما و موارد دیگر هستند. چراکه این موارد، به راحتی راه نفوذ به محیط‌های بسته را پیدا میکنند و سریعا با ورود خود به داخل مصالح ساختمان،میتوانند خطرات بزرگی را ایجاد کنند. با توجه به شرایط اب و هوایی این استان و احتمال بارش باران اسیدی و ورود آن به داخل محیط ساختمان،نصب ایزوگام در تهران یک راهکار جدی برای جلوگیری از خسارات احتمالی به حساب میاید.بدترین خطر احتمالی ناشی از ایزوگام نبودن سطوح، به رطوبت اضافی برمی‌گردد که این مورد باعث میشود تا دیوارها و محتویات آنها به‌مرورزمان کیفیت اولیه خود را ازدست‌داده و مشکلات غیرقابل جبرانی را به وجود بیاورند. البته باید ذکر کرد که هرچه از عمر ساختمان ها بیشتر می‌گذرد این خطرات نیز جدی‌تر شده و نیازمند پیگیری بسیار زودتر و بیشتری میشوند.

درکنار همه‌ موارد بالا، به هزینه اضافه‌ای که برای تعمیر و مقاوم‌سازی دوباره ساختمان در صورت ایزوگام نبودن محیط که در اکثر موارد بسیار گزاف هست نیز باید توجه کنید.علاوه بر این، با ورود رطوبت و آب به درون ساختمان شما، ممکن است مشکلات بزرگ و غیرقابل جبرانی برای سلامتی ساکنین نیز به وجود بیاید که به‌مراتب، مهمتر از موارد دیگر است.

 

نصب ایزوگام

 

پیشگیری بهتر از درمان!

قبل از اینکه متحمل هزینه‌ای گزاف شوید و مهم‌تر از آن سلامتی خود را به‌نوعی تضمین کنید، مقدمات نصب ایزوگام محیط خود را فراهم کنید و مطمئن باشید که هزینه ای که در قبال پیشگیری و نصب ایزوگام می‌پردازید، بسیار کمتر از هزنیه‌ای است که در صورت ایجاد کوچکترین خسارت بر ساختمان شما، باید انرا پرداخت کنید.

اگرچه شرکت های مختلفی برای نصب ایزوگام در تهران مشغول به فعالیت هستند،اما خدمات و نرخ قیمت شرکت خرم که با بیش از یک قرن سابقه در کنار مردم بوده و هست،بسیار مطلوب بوده و به پاس همین شرایط و اعتبار 100 ساله است که اکثر خدمات از قبیل نصب ایزوگام در تهران توسط گروه ما پایه گذاری و اجرا میشوند.

 

نصب ایزوگام

 

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
ایزوگام روکش سنگی
ایزوگام روکش سنگی از یک لایه پلی استر و قیر تشکیل شده است اما در خارجی ترین قسمت به جای فویل از سنگریزه استفاده شده است.
1399/11/19 | 11:41
ایزوگام دماوند گیلاوند
استفاده از ایزوگام دماوند گیلاوند و سراسر کشور در مقایسه با سایر روش‌های عایق‌کاری دارای مزایای متعددی است ایزوگام دماوند گیلاوند طول عمر بالا و کیفیت مناسب دارد.
1399/11/19 | 11:39
ایزوگام تهران نو
یکی از بهترین نمایندگی های فعال در زمینه ایزوگام که از متریال و مواد اولیه مناسب استفاده می کند ایزوگام تهران نو است.
1399/11/19 | 11:26
ایزوگام ۲۰ سال ضمانت
عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که در گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع، به تدریج جای خود را به ایزوگام ها دادند.
1399/11/19 | 10:39
ایزوگام زیر نظر اتحادیه
ایزوگام زیر نظر اتحادیه، با کیفیتی معقول و مد نظر در مقایسه با روش‌های سنتی باید بتواند به آسانی در سطوح افقی، عمودی و شیب‌دار قابل نصب باشد.
1399/11/19 | 10:37
ایزوگام آلومینیوم
ایزوگام نوعی عایق است که می تواند محیط را از سرما و رطوبت ایزوله نماید. بنا به مکانی که مد نظر شما می باشد می توانید از انواع ایزوگام ها استفاده نمایید.
1399/11/15 | 05:43
ارسال نظر