قیمت رول ایزوگام

نوع و کیفیت رول ایزوگام، محل خرید و میزان خرید ممکن است روی قیمت رول ایزوگام تاثیر بگذارد، هر یک از این موارد را با جزئیاتی بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

1- نوع محصول:

ایزوگام دارای انواع متفاوتی است، برای مثال، ایزوگام های ساده، ایزوگام طرح‌ دار، یا نوع یک لایه و دو لایه. البته این مورد را نیز در نظر داشته باشید که در زمان انتخاب ایزوگام در کنار توجه به قیمت درج شده آن، متریال ساخت و زمان ساخت هر یک از انواع ایزوگام ها را در نظر داشته باشید. زیرا متریال، تکنولوژی ساخت و ... می تواند برای هر یک از انواع ایزوگام متفاوت باشد. همچنین قیمت رول ایزوگام طرح دار با قیمت ساده ی آن متفاوت است و قیمت رول ایزوگام یک لایه از قیمت نوع دو لایه ارزان‌تر است.

قیمت رول ایزوگام

2- کیفیت محصول:

کیفیت عایق، به متریال استفاده شده در تولید و نوع تکنولوژی ساخت بستگی دارد. محصولات در کیفیت‌های متفاوتی ساخته می‌شوند، هر چه کیفیت بهتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است. در نظر داشته باشید اگر تصمیم به مقایسه محصول دو شرکت دارید، نکات مرتبط با کیفیت محصول را نیز در نظر داشته باشید.

3- محل فروش محصول:

این که رول ایزوگام از چه محلی خریده می‌شود روی قیمت آن تاثیر گذار است. خرید ایزوگام از مکان هایی که بی واسطه هستند، برای شما مقرون به صرفه تر است. بنابراین بهتر است برای خرید منصفانه قیمت رول ایزوگام به نمایندگی های اصلی فروش مراجعه کنید.
شما می توانید از طریق لینک تماس با ما، نصاب های حرفه ای ایزوگام پروژه ی کاری تان را درخواست دهید.

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
ایزوگام روکش سنگی
ایزوگام روکش سنگی از یک لایه پلی استر و قیر تشکیل شده است اما در خارجی ترین قسمت به جای فویل از سنگریزه استفاده شده است.
1399/11/19 | 11:41
ایزوگام دماوند گیلاوند
استفاده از ایزوگام دماوند گیلاوند و سراسر کشور در مقایسه با سایر روش‌های عایق‌کاری دارای مزایای متعددی است ایزوگام دماوند گیلاوند طول عمر بالا و کیفیت مناسب دارد.
1399/11/19 | 11:39
ایزوگام تهران نو
یکی از بهترین نمایندگی های فعال در زمینه ایزوگام که از متریال و مواد اولیه مناسب استفاده می کند ایزوگام تهران نو است.
1399/11/19 | 11:26
ایزوگام ۲۰ سال ضمانت
عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که در گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع، به تدریج جای خود را به ایزوگام ها دادند.
1399/11/19 | 10:39
ایزوگام زیر نظر اتحادیه
ایزوگام زیر نظر اتحادیه، با کیفیتی معقول و مد نظر در مقایسه با روش‌های سنتی باید بتواند به آسانی در سطوح افقی، عمودی و شیب‌دار قابل نصب باشد.
1399/11/19 | 10:37
ایزوگام آلومینیوم
ایزوگام نوعی عایق است که می تواند محیط را از سرما و رطوبت ایزوله نماید. بنا به مکانی که مد نظر شما می باشد می توانید از انواع ایزوگام ها استفاده نمایید.
1399/11/15 | 05:43
ارسال نظر