قیمت ایزوگام شرق

عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که تا چهل سال گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع عایق‌ها به تدریج جای خود را به ایزوگام ها دادند. همینطور که مشاهده می کنید، امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها چه در مرحله پی و فونداسیون و چه در عایق بندی دیوارها، سرویس‌ها و پشت بام، ایزولاسیون با لایه عایق رطوبتی انجام می‌گردد. اگر در منطقه شرق تهران هستید می توانید از طریق لینک تماس با ما اطلاعات مورد نیاز در خصوص ایزوگام محل مورد نظرتان را دریافت نمایید.

اگر از پشت بام خانه خود مطمئن نیستید ونگران آن هستید که با اولین باران ویا برف ،لکه های نم و رطوبت روی سقف ظاهر شوند و یا اینکه استخر یا محل کارتان را دچار مشکل شده است. بهتر است به فکر خرید، نصب وتعویض پوشش ایزوگام محل مورد نظرتان با مناسبترین قیمت ایزوگام شرق باشید.

ایزوگام شرق

برای خرید ایزوگام استاندارد و با کیفیت، می توانید لیست قیمت ایزوگام شرق را در این لینک مشاهده نمایید. ایزوگام الموسوی نماینده ایزوگام شرق تهران، با کیفیت ترین خدمات را در این حوزه به شما ارائه می دهد. توجه داشته باشید اگر کار را برایتان ارزان تر حساب کردند حتما به کیفیت ایزوگام یا کیفیت نصب آن شک کنید. زیرا هیچ ارزانی وهیچ گرانی بی علت نیست.

فروش ونصب انواع ایزوگام و اجرای ایزوگام در مناطق شرق تهران به صورت اینترنتی در سایت دکوریزو انجام می شود. با ارتباط با ما می توانید در سریعترین زمان ممکن با ارزان ترین قیمت ایزوگام شرق، محل مورد نظرتان را عایق بندی نمایید.

 

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
ایزوگام روکش سنگی
ایزوگام روکش سنگی از یک لایه پلی استر و قیر تشکیل شده است اما در خارجی ترین قسمت به جای فویل از سنگریزه استفاده شده است.
1399/11/19 | 11:41
ایزوگام دماوند گیلاوند
استفاده از ایزوگام دماوند گیلاوند و سراسر کشور در مقایسه با سایر روش‌های عایق‌کاری دارای مزایای متعددی است ایزوگام دماوند گیلاوند طول عمر بالا و کیفیت مناسب دارد.
1399/11/19 | 11:39
ایزوگام تهران نو
یکی از بهترین نمایندگی های فعال در زمینه ایزوگام که از متریال و مواد اولیه مناسب استفاده می کند ایزوگام تهران نو است.
1399/11/19 | 11:26
ایزوگام ۲۰ سال ضمانت
عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که در گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع، به تدریج جای خود را به ایزوگام ها دادند.
1399/11/19 | 10:39
ایزوگام زیر نظر اتحادیه
ایزوگام زیر نظر اتحادیه، با کیفیتی معقول و مد نظر در مقایسه با روش‌های سنتی باید بتواند به آسانی در سطوح افقی، عمودی و شیب‌دار قابل نصب باشد.
1399/11/19 | 10:37
ایزوگام آلومینیوم
ایزوگام نوعی عایق است که می تواند محیط را از سرما و رطوبت ایزوله نماید. بنا به مکانی که مد نظر شما می باشد می توانید از انواع ایزوگام ها استفاده نمایید.
1399/11/15 | 05:43
ارسال نظر