ایزوگام گرمسار

نصب ایزوگام گرمسار باید با دقت تمام و توسط نصاب ایزوگام ماهر انجام داده شود تا در آینده مشکلاتی از قبیل تعمیر و نصب مجدد برای ما به وجود نیاورد. مرکز پخش عمده ایزوگام گرمسار آماده فروش انواع ایزوگام در ضخامت های مختلف با توجه به نیاز مشتریان در سراسر کشور می باشد .

عایق ضد‌آب ایزوگام از لایه‌های مختلفی شامل تیشو و قیرهای طبیعی و صنعتی ساخته می‌شود؛ که تماماً مواد نفتی هستند. سابقه تولید ایزوگام در ایران به حدود نیم قرن گذشته برمی‌گردد و به دلیل مزایای زیادی که دارد توانسته، جایگزین روش‌های سنتی عایق‌بندی شود.

ایزوگام گرمسار

ایزوگام گرمسار همچنان به‌عنوان پرطرفدارترین روش عایق‌کاری شناخته می‌شود؛ چرا که بسیار سبک اما مستحکم است. ایزوگام گرمسار در قیاس با انواع دیگر عایق ها، ارزان، به‌صرفه، همراه با نصب آسان و سریع است. ایزوگام گرمسار از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است و حداقل تا 15 سال خیال مصرف‌کننده را از نشت آب به لایه‌های زیرین سطوح مختلف، آسوده نگه خواهد داشت.

ایزوگام بر اساس نوع لایه های به کار رفته (تیشو و پلی آستر) به دو دسته تقسیم می شود :

  1. ایزوگام تک لایه ( شامل پلی استر دوخته): این نوع ایزوگام به نسبت نوع دو لایه، ظریف تر و قابلیت انعطاف بیشتری دارد.
  2. ایزوگام دو لایه (شامل تیشو و پلی استر): این نوع ایزوگام ضخیم تر از نوع تک لایه بوده و دارای استحکام بیشتری می باشد.
دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
ایزوگام روکش سنگی
ایزوگام روکش سنگی از یک لایه پلی استر و قیر تشکیل شده است اما در خارجی ترین قسمت به جای فویل از سنگریزه استفاده شده است.
1399/11/19 | 11:41
ایزوگام دماوند گیلاوند
استفاده از ایزوگام دماوند گیلاوند و سراسر کشور در مقایسه با سایر روش‌های عایق‌کاری دارای مزایای متعددی است ایزوگام دماوند گیلاوند طول عمر بالا و کیفیت مناسب دارد.
1399/11/19 | 11:39
ایزوگام تهران نو
یکی از بهترین نمایندگی های فعال در زمینه ایزوگام که از متریال و مواد اولیه مناسب استفاده می کند ایزوگام تهران نو است.
1399/11/19 | 11:26
ایزوگام ۲۰ سال ضمانت
عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که در گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع، به تدریج جای خود را به ایزوگام ها دادند.
1399/11/19 | 10:39
ایزوگام زیر نظر اتحادیه
ایزوگام زیر نظر اتحادیه، با کیفیتی معقول و مد نظر در مقایسه با روش‌های سنتی باید بتواند به آسانی در سطوح افقی، عمودی و شیب‌دار قابل نصب باشد.
1399/11/19 | 10:37
ایزوگام آلومینیوم
ایزوگام نوعی عایق است که می تواند محیط را از سرما و رطوبت ایزوله نماید. بنا به مکانی که مد نظر شما می باشد می توانید از انواع ایزوگام ها استفاده نمایید.
1399/11/15 | 05:43
ارسال نظر