ایزوگام چیست؟

ایزوگام نام تجاری نوعی عایق ضد رطوبت و آماده برای پوشش سقف ، استخر و غیره است که از نفوذ آب جلوگیری می کند. عایق رطوبت از پیش ساخته شده (ایزوگام) ، دارای ساختار کامپوزیتی شامل دو لایه بافت و پلی استر است که اشباع شده و آغشته به قیر تقویت شده توسط پلیمر می باشند.

عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که تا چهل سال گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع، به تدریج جای خود را به این عایق‌ها دادند. امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها چه در مرحلهٔ پی و فونداسیون و چه در عایق بندی دیوارها، سرویس‌ها و پشت بام، ایزولاسیون با لایه عایق رطوبتی ایزوگام انجام می‌گردد.

ایزوگام چیست

ویژگی های برتر ایزوگام به شرح زیر است:
1- گواهی شده توسط موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران که به بازار عرضه می شود.
2- عایق کامل برای ساخت سقف
3-وزن کم که، از تحمیل بار اضافی روی سقف جلوگیری می کند. و می تواند خسارات جانی و مالی ناشی از خطرات احتمالی مانند زمین لرزه را کاهش دهد.
4-نیازی به برف روبی ندارد.
5-مقاومت عالی در برابر گرما و سرما.
6-مقاوم در برابر اسیدها ، گازهای سمی و اشعه ماورا بنفش.
7-کاربرد آن منجر به آلودگی هوا نمی شود.
8-نصب سریع و آسان است.
9-ساخته شده در رنگ های مختلف ، پوشش ، ابعاد و ضخامت با توجه به تقاضای مشتری.
10-قابلیت ترمیم در هر شرایطی.

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
ایزوگام روکش سنگی
ایزوگام روکش سنگی از یک لایه پلی استر و قیر تشکیل شده است اما در خارجی ترین قسمت به جای فویل از سنگریزه استفاده شده است.
1399/11/19 | 11:41
ایزوگام دماوند گیلاوند
استفاده از ایزوگام دماوند گیلاوند و سراسر کشور در مقایسه با سایر روش‌های عایق‌کاری دارای مزایای متعددی است ایزوگام دماوند گیلاوند طول عمر بالا و کیفیت مناسب دارد.
1399/11/19 | 11:39
ایزوگام تهران نو
یکی از بهترین نمایندگی های فعال در زمینه ایزوگام که از متریال و مواد اولیه مناسب استفاده می کند ایزوگام تهران نو است.
1399/11/19 | 11:26
ایزوگام ۲۰ سال ضمانت
عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که در گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع، به تدریج جای خود را به ایزوگام ها دادند.
1399/11/19 | 10:39
ایزوگام زیر نظر اتحادیه
ایزوگام زیر نظر اتحادیه، با کیفیتی معقول و مد نظر در مقایسه با روش‌های سنتی باید بتواند به آسانی در سطوح افقی، عمودی و شیب‌دار قابل نصب باشد.
1399/11/19 | 10:37
ایزوگام آلومینیوم
ایزوگام نوعی عایق است که می تواند محیط را از سرما و رطوبت ایزوله نماید. بنا به مکانی که مد نظر شما می باشد می توانید از انواع ایزوگام ها استفاده نمایید.
1399/11/15 | 05:43
ارسال نظر