ایزوگام موسوی

ایزوگام موسوی بیش از 20 سال است که در زمینه فروش و نصب ایزوگام, خدمات ساختمانی و تزئینی فعالیت دارد. این شرکت توسط همکاری با بهترین و مجرب ترین استادکاران حوزه های مختلف ساختمانی متعلق به شهروندان عزیز تهرانی و سراسر کشور می باشد. مشتریان بزرگی که دکوریزو و ایزوگام موسوی را در پروژه های ساختمانی خود انتخاب کرده اند، نماد افتخار ایزوگام موسوی و مهر معتبری بر کیفیت خدمات دکوریزو شده اند.

ایزوگام

ایزوگام ( Isogam ) نوعی عایق رطوبتی صنعتی و مدرن ساخته شده از مواد نفتی است.  ایزوگام موسوی ر ا میشود روی تمام سطوح استفاده کرد. این عایق بسیار سبک مستحکم و قابل انعطاف است و براحتی برروی سطوح مختلف نصب و اجرا میشود. قیمت ارزان ایزوگام و عمر مفید بالای آن درکنار نصب آسان باعث محبوبیت هرچه بیشترش درمیان مصرف کنندگان شده است.  ایزوگام استاندارد و باکیفیت میتواند تا 15 سال دوام داشته باشد و از نشت آب به لایه زیرین سطوح مختلف جلوگیری نماید.

 

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
ایزوگام روکش سنگی
ایزوگام روکش سنگی از یک لایه پلی استر و قیر تشکیل شده است اما در خارجی ترین قسمت به جای فویل از سنگریزه استفاده شده است.
1399/11/19 | 11:41
ایزوگام دماوند گیلاوند
استفاده از ایزوگام دماوند گیلاوند و سراسر کشور در مقایسه با سایر روش‌های عایق‌کاری دارای مزایای متعددی است ایزوگام دماوند گیلاوند طول عمر بالا و کیفیت مناسب دارد.
1399/11/19 | 11:39
ایزوگام تهران نو
یکی از بهترین نمایندگی های فعال در زمینه ایزوگام که از متریال و مواد اولیه مناسب استفاده می کند ایزوگام تهران نو است.
1399/11/19 | 11:26
ایزوگام ۲۰ سال ضمانت
عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که در گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع، به تدریج جای خود را به ایزوگام ها دادند.
1399/11/19 | 10:39
ایزوگام زیر نظر اتحادیه
ایزوگام زیر نظر اتحادیه، با کیفیتی معقول و مد نظر در مقایسه با روش‌های سنتی باید بتواند به آسانی در سطوح افقی، عمودی و شیب‌دار قابل نصب باشد.
1399/11/19 | 10:37
ایزوگام آلومینیوم
ایزوگام نوعی عایق است که می تواند محیط را از سرما و رطوبت ایزوله نماید. بنا به مکانی که مد نظر شما می باشد می توانید از انواع ایزوگام ها استفاده نمایید.
1399/11/15 | 05:43
ارسال نظر