ایزوگام دماوند گیلاوند

استفاده از ایزوگام دماوند گیلاوند و سراسر کشور در مقایسه با سایر روش‌های عایق‌کاری دارای مزایای متعددی است. ایزوگام دماوند گیلاوند طول عمر بالا و کیفیت مناسب دارد همچنین می توان نصب آن را به آسانی انجام داد و در صورت نیاز به تعمیر می توان به راحتی آن را تعمیر نمود. همینطور قیمت مناسب ایزوگام دماوند گیلاوند از نکات مثبت آن به شمار می آید.

قیمت ایزوگام با توجه به عمر مفید آن که بیش از ۱۰ سال می‌باشد، بسیار مقرون به صرفه است. استفاده از روش‌های غیر اصولی جهت عایق‌کاری می تواند عمر ایزوگام را پایین بیاورد و همین مسئله ممکن است در کوتاه مدت از نظر اقتصادی برای شما به صرف نباشد. ولی با احتساب نیاز به تعمیرات و یا تعویض در زمان‌های کوتاه، هزینه‌های سنگینی را بر دوش شما خواهد گذاشت.

ایزوگام

ایزوگام دماوند گیلاوند با استفاده از حرارت مشعل که از گاز مایع تغذیه می شود نصب می گردد. به این ترتیب که ابتدا کل سطح زیرین عایق توسط مشعل حرارت داده می شود، بطوریکه علاوه بر چسبانیدن کل عایق به سطح مورد نظر قسمتهای همپوشانی عایق نیز چسبانده می شود. سطح زیرین عایق باید تا حدی حرارت داده شود. ذوب کردن بیش از حد ممکن است به لایه های تقویت کننده ایزوگام آسیب برساند. برای همپوشانی ها باید مجددا از بالا حرارت داده شود و با ماله مخصوص جوشکاری گردد تا از یکسانی درز ها اطمینان حاصل شود.

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
ایزوگام روکش سنگی
ایزوگام روکش سنگی از یک لایه پلی استر و قیر تشکیل شده است اما در خارجی ترین قسمت به جای فویل از سنگریزه استفاده شده است.
1399/11/19 | 11:41
ایزوگام دماوند گیلاوند
استفاده از ایزوگام دماوند گیلاوند و سراسر کشور در مقایسه با سایر روش‌های عایق‌کاری دارای مزایای متعددی است ایزوگام دماوند گیلاوند طول عمر بالا و کیفیت مناسب دارد.
1399/11/19 | 11:39
ایزوگام تهران نو
یکی از بهترین نمایندگی های فعال در زمینه ایزوگام که از متریال و مواد اولیه مناسب استفاده می کند ایزوگام تهران نو است.
1399/11/19 | 11:26
ایزوگام ۲۰ سال ضمانت
عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که در گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع، به تدریج جای خود را به ایزوگام ها دادند.
1399/11/19 | 10:39
ایزوگام زیر نظر اتحادیه
ایزوگام زیر نظر اتحادیه، با کیفیتی معقول و مد نظر در مقایسه با روش‌های سنتی باید بتواند به آسانی در سطوح افقی، عمودی و شیب‌دار قابل نصب باشد.
1399/11/19 | 10:37
ایزوگام آلومینیوم
ایزوگام نوعی عایق است که می تواند محیط را از سرما و رطوبت ایزوله نماید. بنا به مکانی که مد نظر شما می باشد می توانید از انواع ایزوگام ها استفاده نمایید.
1399/11/15 | 05:43
ارسال نظر