ایزوگام ۲۰ سال ضمانت

عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که در گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع، به تدریج جای خود را به ایزوگام ها دادند. علاوه بر این موضوع، ایزوگام ۲۰ سال ضمانت دارد، که همین موضوع می تواند به شما کمک کند تا با خیالی آسوده این نوع عایق را انتخاب نمایید. این نوع عایق توانسته امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها، چه در مرحلهٔ پی و فونداسیون و چه در عایق بندی دیوارها، سرویس‌ها و پشت بام، ایزولاسیون با لایه عایق رطوبتی ایزوگام  را انجام دهند.

ایزوگام

ویژگی های برتر ایزوگام به شرح زیر است:
1- گواهی شده توسط موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران که به بازار عرضه می شود.
2- عایق کامل برای ساخت سقف
3-وزن کم که، از تحمیل بار اضافی روی سقف جلوگیری می کند. و می تواند خسارات جانی و مالی ناشی از خطرات احتمالی مانند زمین لرزه را کاهش دهد.
4-نیازی به برف روبی ندارد.
5-مقاومت عالی در برابر گرما و سرما.
6-مقاوم در برابر اسیدها ، گازهای سمی و اشعه ماورا بنفش.
7-کاربرد آن منجر به آلودگی هوا نمی شود.
8-نصب سریع و آسان است.
9-ساخته شده در رنگ های مختلف ، پوشش ، ابعاد و ضخامت با توجه به تقاضای مشتری.
10-قابلیت ترمیم در هر شرایطی.

11- ایزوگام ۲۰ سال ضمانت.

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
ایزوگام روکش سنگی
ایزوگام روکش سنگی از یک لایه پلی استر و قیر تشکیل شده است اما در خارجی ترین قسمت به جای فویل از سنگریزه استفاده شده است.
1399/11/19 | 11:41
ایزوگام دماوند گیلاوند
استفاده از ایزوگام دماوند گیلاوند و سراسر کشور در مقایسه با سایر روش‌های عایق‌کاری دارای مزایای متعددی است ایزوگام دماوند گیلاوند طول عمر بالا و کیفیت مناسب دارد.
1399/11/19 | 11:39
ایزوگام تهران نو
یکی از بهترین نمایندگی های فعال در زمینه ایزوگام که از متریال و مواد اولیه مناسب استفاده می کند ایزوگام تهران نو است.
1399/11/19 | 11:26
ایزوگام ۲۰ سال ضمانت
عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که در گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع، به تدریج جای خود را به ایزوگام ها دادند.
1399/11/19 | 10:39
ایزوگام زیر نظر اتحادیه
ایزوگام زیر نظر اتحادیه، با کیفیتی معقول و مد نظر در مقایسه با روش‌های سنتی باید بتواند به آسانی در سطوح افقی، عمودی و شیب‌دار قابل نصب باشد.
1399/11/19 | 10:37
ایزوگام آلومینیوم
ایزوگام نوعی عایق است که می تواند محیط را از سرما و رطوبت ایزوله نماید. بنا به مکانی که مد نظر شما می باشد می توانید از انواع ایزوگام ها استفاده نمایید.
1399/11/15 | 05:43
ارسال نظر