انواع ایزوگام دلیجان

انواع ایزوگام دلیجان

ایزوگام صادارتی دلیجان

بخشی از هدف ایزوگام دلیجان ، صادرات ایزوگام به سایر کشورهای دنیا است و برای این منظور در طی فرآیند تولید ایزوگام دلیجان همه فاکتورهای اصلی و مهم از لحاظ شرایط جوی و جغرافیای و همچنین استانداردهای کشور مقصد را در نظر گرفته است ، و ایزوگام دلیجان به صورت ایزوگام طرح دار دلیجان و ایزوگام BOF و BPP دلیجان صادر می گردد.

 

ایزوگام صادراتی دلیجان

 

ایزوگام BOF و BPP دلیجان

ایزوگام های BOF و BPP دلیجان که عایق های رطوبتی ساخته شده بر پایه قیر اکسیده ، قیر پلیمری ، تیشو و پلی استر هستند و با توجه به شرایط جغرافیایی محل سکونت مشتریان با ضمانت ده ساله و با حضور نصاب حرفه ای این نوع از ایزوگام دلیجان ارائه و نصب می گردد.

 

ایزوگام پلیمری

 

ایزوگام طرح دار دلیجان

از جمله ایزوگام های دلیجان ، ایزوگام طرح دار دلیجان به صورت روکش دار است و در آن به جای فویل آلومینیوم از فیلم 32 و 35 میکرون وارداتی استفاده شده است ، و عمدتا در تولید ایزوگام طرح دار از قیر پالایشگاهی با درجه خلوص بسیار بالا به کار رفته است. ایزوگام طرح دار یا ایزوگام رنگی در طرح ها و رنگهای مختلف از طریق شرکت ایزوگام دلیجان در دسترس عموم قرار دارد.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله های زیرا مطالعه کنید.

تفاوت ایزوگام قیر اکسیده یا  BOF و پلیمری پلاستیکی  BPP

چگونه ایزوگام مناسب و با کیفیت انتخاب کنیم؟

ایزوگام طرح دار چیست؟

تفاوت ایزوگام و قیرگونی

لیست قیمت انواع ایزوگام

نصب ایزوگام مهم یا حیاتی!

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
ایزوگام روکش سنگی
ایزوگام روکش سنگی از یک لایه پلی استر و قیر تشکیل شده است اما در خارجی ترین قسمت به جای فویل از سنگریزه استفاده شده است.
1399/11/19 | 11:41
ایزوگام دماوند گیلاوند
استفاده از ایزوگام دماوند گیلاوند و سراسر کشور در مقایسه با سایر روش‌های عایق‌کاری دارای مزایای متعددی است ایزوگام دماوند گیلاوند طول عمر بالا و کیفیت مناسب دارد.
1399/11/19 | 11:39
ایزوگام تهران نو
یکی از بهترین نمایندگی های فعال در زمینه ایزوگام که از متریال و مواد اولیه مناسب استفاده می کند ایزوگام تهران نو است.
1399/11/19 | 11:26
ایزوگام ۲۰ سال ضمانت
عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که در گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع، به تدریج جای خود را به ایزوگام ها دادند.
1399/11/19 | 10:39
ایزوگام زیر نظر اتحادیه
ایزوگام زیر نظر اتحادیه، با کیفیتی معقول و مد نظر در مقایسه با روش‌های سنتی باید بتواند به آسانی در سطوح افقی، عمودی و شیب‌دار قابل نصب باشد.
1399/11/19 | 10:37
ایزوگام آلومینیوم
ایزوگام نوعی عایق است که می تواند محیط را از سرما و رطوبت ایزوله نماید. بنا به مکانی که مد نظر شما می باشد می توانید از انواع ایزوگام ها استفاده نمایید.
1399/11/15 | 05:43
ارسال نظر