ایزوگام پشم شیشه چیست؟

ایزوگام پشم شیشه چیست؟

ایزوگام پشم شیشه یکی از انواع ایزوگام های موجود در بازار است. تعیین کیفیت انواع ایزوگام برخلاف ایزوگام پشم شیشه با توجه به میزان دانش و مهارت فنی متخصصین فعال در تولید ایزوگام صورت می گیرد. ایزوگام پشم شیشه با در نظر گرفتن شرایط جوی آب و هوایی مناطق مختلف در برابر رطوبت و حرارت با مقاومت بالایی تولید می گردد ، علاوه بر رعایت استانداردهای لازمه در تولید ایزوگام پشم شیشه وجود پلی استر مرغوب و قیر خالص پالایشگاهی به کار رفته در آن باعث کیفیت و استحکام ایزوگام می شوند و به همین دلیل تقاضای کشورهای خارجی برای دریافت ایزوگام پشم شیشه بسیار بالا است.

 

خرید ایزوگام پشم شیشه

 

ایزوگام پشم شیشه یک عایق رطوبتی و حرارتی با دوام و کیفیت بالا بوده و همچنین یک عایق صوتی برای ساختمان ها در برابر آلودگی صوتی و عایقی مناسب در برابر سرما و گرما در جهت کنترل انرژی است و از ویژگی های منحصر به فرد  ایزوگام پشم شیشه طول عمر بالای آن می باشد و این نوع ایزوگام با بیمه نامه معتبر و گواهی های استاندارد تضمین کیفیت ارائه می گردد.

 

قیمت ایزوگام پشم شیشه و عایق رطوبتی

 

قیمت ایزوگام پشم شیشه

معیار تعیین قیمت ایزوگام پشم شیشه با توجه به قیمت قیر مصرفی و نوع ایزوگام تولید شده می باشد و عموما تغییر قیمت ایزوگام پشم شیشه وابسته به قیمت قیر خالص پالایشگاهی است و این عامل در کاهش یا افزایش قیمت ایزوگام پشم شیشه بیشترین تاثیر را دارد.

 

ایزوگام پشم شیشه یک عایق صوتی و حرارتی برای کنترل منابع انرژی است

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت ایزوگام پشم شیشه با کارشناسان ما در درکوریزو تماس حاصل نمائید.

 

لیست قیمت انواع ایزوگام

تفاوت ایزوگام و قیرگونی

ایزوگام طرح دار چیست؟

انواع ایزوگام دلیجان

نصب ایزوگام مهم یا حیاتی

چگونه ایزوگام مناسب و با کیفیت انتخاب کنیم؟

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
ایزوگام روکش سنگی
ایزوگام روکش سنگی از یک لایه پلی استر و قیر تشکیل شده است اما در خارجی ترین قسمت به جای فویل از سنگریزه استفاده شده است.
1399/11/19 | 11:41
ایزوگام دماوند گیلاوند
استفاده از ایزوگام دماوند گیلاوند و سراسر کشور در مقایسه با سایر روش‌های عایق‌کاری دارای مزایای متعددی است ایزوگام دماوند گیلاوند طول عمر بالا و کیفیت مناسب دارد.
1399/11/19 | 11:39
ایزوگام تهران نو
یکی از بهترین نمایندگی های فعال در زمینه ایزوگام که از متریال و مواد اولیه مناسب استفاده می کند ایزوگام تهران نو است.
1399/11/19 | 11:26
ایزوگام ۲۰ سال ضمانت
عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که در گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع، به تدریج جای خود را به ایزوگام ها دادند.
1399/11/19 | 10:39
ایزوگام زیر نظر اتحادیه
ایزوگام زیر نظر اتحادیه، با کیفیتی معقول و مد نظر در مقایسه با روش‌های سنتی باید بتواند به آسانی در سطوح افقی، عمودی و شیب‌دار قابل نصب باشد.
1399/11/19 | 10:37
ایزوگام آلومینیوم
ایزوگام نوعی عایق است که می تواند محیط را از سرما و رطوبت ایزوله نماید. بنا به مکانی که مد نظر شما می باشد می توانید از انواع ایزوگام ها استفاده نمایید.
1399/11/15 | 05:43
ارسال نظر